Sunday, May 18, 2014

IMPIAN ~




Assalamualaikum WBT ~


Hai semua .. pendekkan cerita tak payah tanya kabo bagailah kan hahaha.. seperti apa yang tertera kat atas tu ~  yep IMPIAN !! semua orang ada impian dan ada yang pasang impian daripada kecikkan ~ mesti ada antara impian tu mmg yang betul2 korang nak sangat gapai n capai.

Jadi post kali ni aku cerita pasal impian aku iaitu masuk U dan graduates ..yep Alhamdulillah tercapai gak impian aku dapat masuk U n for the advanced akan grad nanti hehe .. perasaan ni mmg tak terkata apa2 lah ..mmg terkedu terkelu je lidah .. mmg bersyukur sangat2 dengan apa yang diri ni dah capai walaupon SPM dulu tak berapa hebat n masuk pon as second intake =) tp xpe slow slow ..nak watpe terburu2 .. hasilnya adalah seperti sekarang,, ~ ^_^


Alhamdulillah lepas tengok jek keputusan semester lepas, aku terus terpikir wow tak saba nak konvo n pakai jubah uitm tu hehehe =)

tambahan pula, tak lama lepas keputusan final sem lepas.. panggilan temuduga degree pon keluar.. Alhamdulillah Allah itu menjanjikan ganjaran yang hebat ~ baru je lepas derma dengan wang yang tak seberapa kepada insan yang memerlukan tp Allah Maha Besar.. Dia balikkan ganjaran dengan lebih besar .. Syukur ke hadrat Ilahi ~


Temuduga mnggu ni .. tak lama dah kan masa .. banyak nak kena prepare tp Alhamdulillah temuduga kali ni xde ujian kecergasan aka Fitness Test yang rata2nya tak suka .. #TakTermasukAku hahaha ^_^

Ok sampai sini jela post aku kali nih .. ambil yang keruh buang yang jernih.. Dimana ada kemahuan disitu ada jalannya ~ HasbunAllah hiwani'mal wakil ~ ^_^


Yang Benaran ~

Azizi Fauzi (Y)

No comments:

Post a Comment