Tuesday, March 12, 2013

Weee ~

Assalamualaikum Salam Sejahtera dan Salam satu Ummah ~

Apa khabar ? baik ? mantap ? Alhamdulillah diri kat sini baik baik je .. cume biasalah penyakit bulanan menyerang .. iaitu ... tadaaaa KETUMBIT !! hahaha nah gambar latest dr saya .. ketumbittersayang muahmuahmuah ~


                                                                 nah .. nice kan .. hehe

ok tujuan post kali ni nak story sikit tntg dinner fakulti yang awesome tuh .. Dinner Fakulti yang dibuat setiap sem untuk meraikan student yang dpt DL n makan besar besaran sambil ditetapkan tema mengikut batch ~ So tema batch aku kali ni Classic . tp aku tak rasa pon aku ikut tema Classic tuh .. pakat main tabur jela .. janji gi Dinner .. kot .. hehe ^_^


nah ..pakaian yang mengikut tema tu sangat ! hehehe

dalam ape yang aku dapat simpulkan .. aku rasa Dinner sem ni lebih better dr 2 sem lepas kot .. sbb dia ta set kan 1 tema dalam dinner ..tp bg setiap batch tema yang lain lain .. contohnya batch lain dapat tema HORROR SUPERHERO & BOLLYWOOD .. awesome kan ? sbb "Main Theme" kali ni adalah 'Universal Studio' haaaa Terbaik kot .. hehehe ..aku tak dapat pon nak snap gmba banyak2 .. bukan retis kan .. penampilan je mcm retis .. hehehe maybe retis tak top kot .. opsss >.< heeee bawah2 ni gamba sampingan ehh ~

ni nama batch aku .. nama muscle . hehe =)

 opss ni gamba mase interpart .. sukan antara batch .. hehe >< saje je masukkan sekali ..


sekian jela ehh post kali ni .. Assalamualaikum .. jaga diri ye .. hehe

1 comment: