Saturday, October 20, 2012

Hari Kedukaan bagiku ~

Assalamualaikum Salam Sejahtera dan Salam satu Ummah ~

dah lama rasanya aku tak berblog nih ..tp kali ni mmg aku rasa aku perlu tulis "something" ..hari ni merupakan hari yg amat perit n pedih pernah aku rase berbndg sebelum ni ..ini disebabkan satu berita yg mmg menyakitkan hati n perasaan aku ..hati aku telah dicarik carik dan dirobek robek dgn begitu mudah sekali ..aku rase amat kesal dan bodoh kerana telah mempercayai setiap kata kata ..malah post post dia yg lain belaka dr situasi skrg ..yang dahulunya kata lain ..tp sekarang lain pulak yg berlaku ..aku tak dpt terima apa yg dia dah lakukan pada aku sekarang ni ..aku amat mmpercayai dia ..sangat sangat ..tp diri ini telah ditikam dan ditusuk dr belakang dgn kejamnya ..mungkin kah aku mmg bodoh kerana terlampau mmpercayai dia sehingga dia sng lakukan apa saja blkng aku ..tp ape yg aku harapkan skrg hanyalah jwpn drdia agar dpt  menenangkan hati yg telah terluka ni ..aku harap dia dpt memberi jawapan sebaiknya kenapa dia buat perkra seperti itu pada aku ..

Sekian .. Wassalam ~


2 comments:

  1. Memang menjadi lumrah manusia, bila dah habis manis, dibuang ketepi tanpa fikr terlbih dhulu. Hanya jauhari yang mengenal manikam.

    ReplyDelete
  2. Memang menjadi lumrah manusia, bila dah habis manis, dibuang ketepi tanpa fikr terlbih dhulu. Hanya jauhari yang mengenal manikam.

    ReplyDelete