Monday, July 9, 2012

Got it !

Assalamualaikum Salam Sejahtera & Salam satu Ummah ~

Di sini aku nak ceritakan satu experience yg boleh dikatakan hebat jugak lah ..tp mmg lame dah post aku takde gmba .hehe sbb mmg takde mase na snap bagai kan ..huhu ..so setakat tulis je bolelah kot ..so experience aku ni ialah ...hari minggu yg betol2 memenatkan ..nak taw x ape yg mmbuatkan aku betol2 penat tu? so bermula ngan hari sabtu ade bengkel kayak utk subject outdoor and recreation dr kul 8.oo smpi pukul 6.3o ptg..so totally penatlah kan ..bdn gatal2 ..kulit plak makin gelap ..biasalahkan name pon outdoor..so berjemurlah ..takkan men kayak ade bumbung..hehe ..awesome ..tp gelap aku ta ketara sngt sbb aku mmg gelap skit..kesian tngk budak kulit cerah ni ha ..muke gelap kemerah merahan gitu..kah3 ...kesian weh !! so mmg penat tahap ape aku pon tak dpt ckp dah...balik tu lentok trus atas katil ..esoknye iaitu ari ahad plak ade SUKOL (SUkan KOLej) ..so aku masuk badminton..fuhh penat kayak tak habes lagi ..dah lenjan badminton..demi berkorbn tuk kolej tercinta..aku gaghkan jugak pergi..kah3..tak leh blah weh .. so tu jelah pengalaman hujung minggu aku ..sngt2 memenatkan kan .... hehe ^^

So thats all yg aku nak kongsi...assalaamualaikum n selamat beramal =)

No comments:

Post a Comment