Sunday, January 1, 2012

~2012~ !!

Assalamualaikum ,, 

Sekejap je da masuk Tahun Baru 2012 ..smlm 2011 arini dah 2012 ..hahaha ..paling kelaka ..aku sambut tahun baru ni dalam bas ..sbb on the way balik ke UiTM..menyambut Tahun Baru dgn MP3 Player ^^bnyk betol kenangan dalam tahun 2011 ..aku amik lesen kereta,then,,gi interview UiTM ..tup2 Alhamdulillah dpt sambung blaja kat UiTM ni ha -) terima kasih pd para pendidik yg telah mendidik aku smpi dpt sambung blaja ke peringkat yang lebih tinggi..aku taw tak semua org dpt peluang  mcm aku ...azam aku pada tahun lps  jadi insan yg lebih baik sbb aku takde peperiksaan yg besa ..so takde la target kan ^^..So, tahun ni upgrade skit sbb da masuk U..Azam aku tahun ni..-->>

*Melakukan lebih bnyk ibadat (yg pntg tak tinggl solat 5 waktu..heee ^^)
*Tingglkan segala larangan Allah ^^
*Menjadi anak yg lebih baik ^^
*Menjadi adik n abg yg lebih baik ..hehe ^^ (bukan bermksd aku ni jahat)
*Tak nak bermasam muka n gaduh dgn org ^^
*Kuasai setiap subjek..#Insyaallah ..^^
*Dapatkan pointer  tinggi setiap exam ^^

So..hope bole la tercapai azam ni ..kalaw x sume pon sebahagian da oke kan ^^ insyaallah ..Dimana ade kemahuan disitu ade jalan ..Inna Maal Usri Yusra ^^ Semoga anda semua pon kecapi azam yg telah ditetapkan ye.. ^^ mari berusaha bersama ..hehe ..

*Sorry ayat aku mmg skema ..hak3 ..tah pape =P

Lastly ..Happy New Year ^^



No comments:

Post a Comment